Atölye Program İçeriği

Benzersiz bir süreci deneyimlemenin ardından güçlü adımlarla girişim yolculuğunuzda ilerlemeye hazır mısınız?

BAŞVURU
SÜRECİ

Program, girişim yolculuğunu henüz başlatmamış ya da 1-2 yıl zarfında yeni başlatmış fakat yol alamamış girişimci kadınlar için uygundur. Programa kabul, başvuru yapan kişiler ile 30 dakikalık ücretsiz bir tanışma randevusu eşliğinde programın hangi aşamasının katılımcı için uygunluk gösterdiğinin tespitinin ardından gerçekleşmektedir. Tanışma randevuları gerçekleştirdiğiniz başvuru sonrası tarafımızdan aranılarak verilecek randevu doğrultusunda Nuit Akademi'de gerçekleşmektedir. 

ATÖLYE
SÜRESİ

Atölye programları, temel seviye ve ileri seviye olmak üzere iki aşamadan oluşmaktadır. Program, temel seviye 4 Hafta, ileri seviye 6 Hafta olarak fiziksel katılım ile Nuit Akademi Atölyelerinde gerçekleşmektedir. 

1.TEMEL SEVİYE

İLK ADIM ÖNCESİ HAZIRLIKLARIMIZ

- Yola Çıkmadan Önce Neler Yapmalıyız?

- Yolda Nelere İhtiyaç Duyarız?

- Motivasyon Kaynağımız Neler Olabilir?

- Doğru Ürünü Belirleme ve Geliştirme.

- Ürün Hedef Kitle Tespiti.

- Sektör Araştırması ve Rakip Analizi.

- Satın Alma ve Tedarikçi Yönetimi.

- Girişimin Ara ve Ana Hedeflerini Belirleme.

- İlham Veren Örnekler.

- Yol Almış Girişimcilerin Deneyim Hikayeleri (Konuklu).

1.TEMEL SEVİYE

GİRİŞİM YOLCULUĞUMUZDA TEMEL GEREKSİNİMLER 1

- Marka İsmimiz  Nasıl Olmalı? (Uygulamalı)

- Logomuzu Tasarlarken Dikkat Edilmesi Gerekenler. (Uygulamalı)

- Slogan / Motto Oluşturma. (Uygulamalı)

- Sosyal Medya Yönetim ve Uygulama Önerileri. Uygulamalı)

- Mobil Fotoğraf Çekiminde Dikkat Edilmesi Gerekenler (Uygulamalı)

- Pazar Yerlerinde Konumlanma.

- Marka İletişim Dili ve Stratejisi.

- Pazarlama Stratejisi Geliştirme.

- Amaca Yönelik Web Sitesi Nasıl Olmalı.

2.İLERİ SEVİYE

GİRİŞİM YOLCULUĞUMUZDA TEMEL GEREKSİNİMLER 2

- Web Sitesi Oluşturmadaki Temel İhtiyaçlar.

- Tanıtım Sitesi Oluşturma. (Uygulamalı)

- İçerik Oluşturma ve Veri Girişi (Uygulamalı)

- Sosyal Medya Hesaplarımızı Açma ve Yönetme. (Uygulamalı)

- Kampanya Yaratma. (uygulamalı)

- Satış Kanallarında Konumlanma. 

-Şirket Kurarken Dikkat Etmemiz Gereken Detaylar

-Gerçek ve Tüzel Kişiler Arasındaki Farklar

(Uygulama kapsamında girişimcinin başlangıçta ihtiyacı olan marka ismi, logosu, tanıtım sitesi, sosyal medya hesapları, kampanya fikrinin hayata geçirilmesi ve şirketini kurarak girişim yolculuğunu sağlam temeller üzerinde başlatması hedeflenmektedir.)

2.İLERİ SEVİYE

GİRİŞİM YOLCULUĞUMUZDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

- Satış Öncesi Hazırlık ve Planlama.

- Satılan Ürünün veya Hizmetin Değer Algısı.

Ürün ve Hizmetlerimize Yönelik Sunum Hazırlama (Uygulamalı)

- Müşteri ile Bağ Kurma.

- Müşterinin İhtiyaçlarını Belirleme.

- İhtiyaca Yönelik Çözüm Sunma.

-Alternatif yön ve yöntemler belirleme

- Görüşme Sonrası Faaliyetlerin Planlanması.

-İletişim Kriz Yönetimi.

-Motivasyon Kazanma.

Müşteri İlişki Yönetimi

Ekipler İlişki Yönetimi

"FİKİRLERİNE DOKUN"

Hayata geçmemiş fikirler ölüdür. Fikirlerin yaşamasını, can bulmasını istiyorsak hayata geçirmeliyiz. Hayata Geçirmek İçin Harekete Geç.